FAQs
Hoe kan ik Fluffy Pet bereiken?
U kunt ons e-mailen via info@fluffypet.nl ons customer service team helpt u graag met al uw vragen!
Verzenden jullie wereldwijd?
Ja
Vanuit waar verzenden jullie?
Vanuit Hong Kong
Kan ik mijn bestelling veranderen of cancelen?
Omdat wij orders zo snel mogelijk willen afhandelen moet u binnen 12 uur een aanvraag in dienen ter verandering/cancelen van uw order. Alle aanvragen die na 12 uur binnen komen worden afgewezen. U kunt uw order retourneren voor een volledige terugbetaling na ontvangst van uw product.
Welke betaalmogelijkheden accepteert Fluffy Pet?
Fluffy Pet accepteert credit card betalingen (VISA, Mastercard, AMEX), PayPal, Apple Pay en IDEAL.
Binnen hoelang wordt mijn bestelling afgehandeld?
Alle orders worden afgehandeld en verzonden vanuit ons warenhuis. Houd er rekening mee dat tijdens vakanties en sale’s het iets langer kan duren voordat uw bestelling wordt afgehandeld. Bestellingen worden afgehandeld binnen 1-3 werkdagen vanaf de besteldatum en worden de volgende dag verzonden. Houd er rekening mee dat bestellingen niet in het weekend worden verzonden.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Wegens hoge vraag kan het 2-4 weken duren voordat u uw bestelling ontvangt.
Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?
Als u uw bestelling niet ontvangt binnen 30 werkdagen na de verzenddatum van uw bestelling. Dan komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.
Moet ik betalen voor invoerrechten en belastingen?
De prijzen op onze website zijn belastingvrij in Euro’s, wat betekent dat u mogelijk invoerrechten en belasting moet betalen zodra u uw bestelling ontvangt. Invoerbelastingen, invoerrechten en gerelateerde douanekosten kunnen in rekening worden gebracht zodra uw bestelling op de eindbestemming aankomt, deze worden bepaald door uw lokale douane. De betaling van deze toeslagen en belastingen is uw verantwoordelijkheid en wordt niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douane in uw land. Neem voor meer informatie over kosten contact op met uw lokale douane.
Hoe retourneer ik een product?
Stuur ons een e-mail op: info@fluffypet.com en wij helpen u graag verder met het retourneren van uw product.
Wat als de product(en) die ik heb ontvangen stuk/fout/beschadigd zijn?
Neem contact met ons op als u een product heeft ontvangen dat stuk/fout/beschadigd is. Laat uw telefoonnummer achter, ordernummer, foto’s en alle belangrijke informatie omtrent uw bestelling. Wij doen onze best om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Alle terugbetalingen worden bijgeschreven op uw oorspronkelijke betaalmethode. Als u met een creditcard of betaalpas heeft betaald, worden de terugbetalingen binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel of annuleringsverzoek naar de desbetreffende bank overgemaakt. Neem contact op met de desbetreffende bank als u wilt weten wanneer het tegoed op uw rekening wordt bijgeschreven. Als je nog geen tegoed hebt ontvangen voor je retourzending, ga dan als volgt te werk: Neem contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening wordt bijgeschreven.